Oldalak

2010. május 3., hétfő

Tuffi

Továbbra is kérem a segítségeteket vele kapcsolatban. Meghirdettem Tuffit és jelentkező is volt, de nem volt jó érzésem vele kapcsolatban. Nem igazán kérdezett a kutyáról, a neje szinte nem is tudott róla, hogy hazaviszi, csak "viszek valami kutyát" szinten. Nem adtam oda neki. A szokásos kereskedők próbálkozása továbbra is természetesen. Lehet paranoiás vagyok?
A többiekkel ugye nem volt ilyen, mert közel egy hónapi kapcsolattartás után mentek gazdihoz. Addigra mindenkivel ugymond megismertük egymást, személyesen vagy akár levelezés utján, ami egy rövid telefonnal nem pótolható. Szóval eldöntöttem, hogy csak ismerősnek, vagy megbizható ismerős által ajánlott helyre adom a kisasszonyt.
Ha tudtok ebben segíteni azért nagyon hálás lennék. Többen kérdezitek miért nem tartom meg, hiszen ő az egyik legkiemelkedőbb az alomból. Gondoltam rá, de nem. Azt hiszem lakásban két kutya bőven elég, még akkor is ha hatalmas a kert.
Néhány kép Tuffiról





Nincsenek megjegyzések: