Oldalak

2010. március 29., hétfő

egy hónaposak vagyunk


szinte hihetetlen, de már egy hónaposak vagyunk:)
még mindig napi kétszer szopi van kaja után, nagyon szépen fejlődnek, és iszonyatosan jó formák. Ha bemegyek a szobába némelyik komolyan megugat és azonnal orditani kezd mind a tiz egyszerre, hogy vigyem már a kaját. Kétszer kapnak áztatott prémium kölyöktápot, egyszer valami mást, általában grizt főzök vizben és azt izesitem mindenféle finomsággal. Ez azért fontos, mert nem szokik hozzá a gyomruk,hogy csak egyetlen féle kaját egyenek. Továbbra is imádják a huslevest, de betolják a husos, vagy májas, májkrémes grizt is, utána sorba állnak a szopiért. Engem már megismernek, mindig este mikor már jól tele a pocak, egyet-egyet felveszek és kényeztetem -na meg magamat is -. Imádom, ahogy szimatolják az arcomat, ma már egy csomó puszit is kaptam.
Eredetileg ugy terveztem, hogy kihozom őket a szobából, de annyira sajnálom őket, amikor kaja után át kell törölni az egész brigádot és reszketnek, annyira fáznak a 25 fokos szobában. Szóval egyenlőre maradnak a hálótársaim:))

Nincsenek megjegyzések: