Oldalak

2010. március 26., péntek

Nagyon szépen fejlődnek a kisördögök, megint hivott egy kereskedő, ez egy fokkal értelmesebb volt, mint a multkori. Teljesen kiakadt, hogy nem tárgyaltam vele, azt mondta, hogy ő még ilyet nem látott, hogy valaki ne örülne annak, hogy egyszerre elviszi az összes kölyköt. Csak annyit mondtam neki, hogy ez igen szomorú.

Azt hiszem napokon belül befejezzük a szopizást, már teljesen jól laknak a kajával amit főzök nekik. Utána szoktam őket cicire tenni, de Manci már nagyon szendved, viszont rengeteg teje van. Most próbálom fokozatosan elválasztani őket, tegnap a szokásos estit ki is hagytuk, erre reggelre olyan szinten tele lett, hogy menni nem tudott, nem lesz könnyü. Ráadásul szerintem van egy kis tejláza is, mert reggel reszketett mint a nyárfalevél. Egész délelőtt hideg vizes borogatással kezelgettem, szegénykém, ugy sajnálom. Remélem sikerül szépen lassan elapasztani a tejét és nem kell hormonszuri.

Nincsenek megjegyzések: