Oldalak

2011. október 6., csütörtök

csalódtam.....

idővel majd elfelejted őket, mondják az ismerősök... Jelentem, nem nem felejtem el őket, most találtam ezt a képet, Bubu, Bella és a többszörösen mindengyőztes utódok, csak egy kicsit nosztalgiáztam




ma voltunk uh-n Mancimmal, minden rendben, sok kölyök, valószínüleg nem lesz gond, mert sokan vannak, hogy hányan? mekkorák? kb. mennyi idő van még, na azt nem tudta a doki, konkrétan majdnem a fejéhez vágtam valamit. Egyetlen ponton nézte Mancit, kb 10 perc után megállapitotta, hogy szerinte nem tul nagy a kölyök -szerintem se, és,???!!!!!!! B..szd meg, át sem nézte a hasát, egy ponton egy darab kiskutyát nézegetett.....
Ragaszkodtam eddig hozzá, mert régen nagyon nagyon klassz ember és orvos volt. Megmentette a tetanusos nagykutyámat, és még sok sok egyéb esetben is csak jót tudtam róla mondani. Erre most??? Megkérdezte, hogy nála fogom -e beadatni a hat hetes oltást, mondtam őszíntén, hogy nem tudom, OK, akkor 4000!! Akkor itt most befejeztem vele, ja és még azt is megjegyezte, hogy igazán ő nem ért az ultrahanghoz!!! Mi van??? azért vittem el, hogy nézze meg. Amikor megkérdeztem, hogy ha ne adj Isten gond van a szülésnél hivhatom-e, azt mondta, hétvégén ügyel, ha nem akkor vigyem az ügyeletre... A jó édes......., Ennyi, megváltozott , megöregedett, megkeseredett vagy mit tudom én, de köszönöm nem kérek belőle.
Két faluval arrébb van egy doki, ő ivartalanította Petit, azt hiszem átpártolunk hozzá, igaz ő kb 20 km-re van, de emberileg zongorázni lehet a különbséget. Szomorú vagyok, mert eddig ezt a dokit ajánlottam mindnkinek, most már nem fogom.
Szóval, szülés napokon belül, drukkoljatok, hogy elég legyen az én segítségem

Nincsenek megjegyzések: