Oldalak

2010. április 3., szombat

Volt némi ijedtség nálunk tegnap, az egyik kiskutya reggelre rosszul lett, gyorsan lázat mértem, semmi. De nagyon megijesztett, mert nem akart szopizni. Szerencsér délelőttös volt a dokink, ugyhogy 8-kor már ott toporogtunk nála.
Szerencsére nincs semmi nagy baj, valószinüleg az történt, hogy a mohó szopi következtében az orrán kifolyó tejtől begyulladtak az orrjáratai. A biztonság kedvéért kapott egy ab. szurit de mire hazaértünk már sokkal jobban volt. Ráraktam cicire és degeszre ette magát.
délelőtt jött a gazdijelölt a kislányával, szerencsére teljesen rendbe jött, el is csábitotta őket, ahogy kell:D
délután Törpilla gazdijelöltjei jöttek, ő egy picuri másfél éves baba mellé választódott társnak, gazdik szimpatikusak, Törpilla meg ellenállhatatlan.

Néhány ismerősöm azt mondja hülye vagyok , hogy elhajtom a kereskedőket -megjegyzem minima napi 4 ilyen telefont kapok -,hogy miért nem mindegy, hogy ki viszi el őket, az a lényeg, hogy elkeljenek. Hát nagyon nem mindegy, nekem nem.
Mint mondtam, már nem vagyok hivatalos tenyésztő, nem járok kiállitásra, nem csináltatok törzskönyvet, de a lelkiismeretemnek fontos, hogy tudjam, hogy a kezem alól kikerült kiskutyák jó helyen legyenek.
Valahol szerencsés is vagyok, mert nagyon sok az érdeklődő, tehát válogathatok , bizva az emberismeretemben bizton állitom, hogy az eddigi gazdik max. megfelelnek az elvárásaimnak.
Ezeket a képeket már az uj gazdiktól kaptam:




Nincsenek megjegyzések: