Oldalak

2011. november 9., szerda

beindultunk..........

Ma több mint négyszázan nézték meg a blogunkat:) ez jóóóóóóóó
köszöntök minden új olvasót.
Itt is elnézést kérek, minden olyan érdeklődőtől -konkrétan ma kb. 20-an- kértek tőlem külön emai-ben képeket, sajnos nincs ennyi időm. Igyekszem mindenkinek válaszolni, de végül is ez a blog anno azért jött létre, hogy aki szeretne az megismerhessen minket.
Megmondom egészen őszintén, hogy szerencsére -mármint az én szerencsémre:)- most is módomban áll kicsit válogatni. Nem szeretném, ha ez nagyképűnek hangzana, de aki ismer, az tudja, hogy nekem nagyon, de nagyon fontos, hogy a kiskutyáimból boldog nagy kutyák legyenek, ez egy kivétellel az előző alomnál is sikerült..........
elmesélem nektek, hogy én anno, háromszor jártam meg Siófokot, mire kiválasztottam azt a kutyát, aki -amint az idő engem igazolt- egy igen jó választás volt, de természetesen azt sem szeretném, ha valaki, aki egyébként jó gazdi lenne, azért nem jutna kutyushoz, mert jelenleg nem teheti meg, hogy utazgasson akár több száz km-t..
Lényeg, nézzétek el nekem, ha kicsit kukacosnak tűnök, higyjétek el megvan rá az okom, ma legalább 10 kereskedőt kellett lepattintanom, akik már nagyon furmányosan próbálkoznak:))))))
Na és akkor a lényeg, igyekszem a csapatot minél többet fotózni, már egész jól lehet látni, kiből milyen kutyus lesz.
Dolfi:
ő a legnépszerübb, még nincs fix gazdija. Ő volt az aki a legjobban félt néhány hetesen, ha kézbe vettem. Na ezt jól kinőtte, ha meglátt égtelen hisztibe kezd, hogy vegyem ki, és turbósebességgel osztja a csókokat. Folyton bunyózik,tisztában van testi erejével, ő lesz a csapatban a falkavezér. Domináns kan lesz belőle, olyan gazdinak ajánlom, aki szereti az erős egyéniségeket.
Jancsika:
ő már gazdis, egy igazi rosszcsont. Ma többször teljesen átrendezte a helyüket, egészen biztos, hogy komoly fejtörést fog okozni gazdinak, hogy mi az amit jobb ha időben elmenekit a közeléből:)
Dumbika:
a tigris nagy kan, hát ő egy álomkutya. Nem sír, nem hisztizik, nem rombol, ül halál nyugodtan, ha piszkálják visszamorog, amugy olyan 'tejbetök' tipus, kisgyerek mellé kifejezetten ajánlanám
és a csajok
Tuffi:
marad nálam, rossz, hisztis, rombol, verekszik, szóval már megint beválasztottam:)
Lola:
ő majdnem koromfekete, bár valószínüleg később erősödni fognak a tigris csíkjai. Nagyon szép kiskutya, erősen gondolkoztam, hogy őt tartom meg, nyugodt, kiegyensúlyozott, és folyton lemarad a ciciről, mert alszik:)
Rózsika,
nagyon hasonlít Lolára, ők viszonylag kistermetűek lesznek. Nyugodt, kicsit kényeskedő, nagyon jó étvágyú, és ő az egyetlen aki kizárólag a pelusra pisil:))
Lilike,
ő is nyugodt, de nagyon veszedelmesen morog , ha piszkálják.:) szoktunk nekik furulyázni, nagyon édesen tudja forgatni a fejét, neki már áll a füle.
Minurka:
a túlélő, ő volt az aki annyira gyenge volt, hogy nem tudott szopizni. Mint már irtam, ugy könyörögtem bele a tejcsit első éjszaka, hogy megélje az első reggelt, na ehhez képest, egy kis harcipracli lett. Hihetetlen életösztön, egészséges agresszivitás, iszonyat kedvesség jellemzi.

Nincsenek megjegyzések: