Oldalak

2011. november 6., vasárnap

már szépen eszünk:)))












7 megjegyzés:

Barnusanyu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Kedves Ancsi!

Rátaláltam az általad feltett hirdetésre, és ezáltal a blogra. Első látásra beleszerettem a kiskutyákba. Ennyi szép bulldogot egy rakáson én még nem láttam. 3 kiskutya különösen megfogott. Közülük jelenleg nem is tudnék választani. Érdeklődni szeretnék hogy esetleg róluk tudnál néhány képet küldeni?
Az egyik az elsőszülött kisfiú lenne, a másik kettő pedig a homlok közepén fehér csíkos kislányok.

Egyébként a kutyus lakásban lenne, szigorúan csak szeretgetésre, családtagként, semmi egyéb, üzleti érdekből. Egyénként ha bármi kérdésed van velünk kapcsolatban szívesen válaszolok :)

Előre is köszönöm válaszod.

További szép napot!

Andi

Névtelen írta...

Óóóóó. Az e-mail cím pedig: geriandrea@gmail.com

Próbáltam az expresszen megadott e-mail címre írni, de valamiért mindig visszaküldi.

Üdv: Andi

Névtelen írta...

Na, minden vagyok csak összeszedett nem. Most látom hogy az egyik fehér csíkos kisfiú :) Arra gondoltam.
Elnézést!
Andi

Ancsi írta...

Kedves Andi
köszönöm a kedves szavakat, ma különös jól jött, mert ritka pocsék napom van:)))
fuuuu, most akkor melyik kutyus érdekelne??? az elsőszülött -Dolfi, ő a barnás bézs, hatalmas termetű lesz, ahogyan a fehér csíkos fejü fiúcska. Ők a legnagyobbak, a barna állandóan izeg-mozog, a másik maga a megtestesült nyugalom. Majd próbálom őket külön is fotózni.
Ha gondolod hívj fel, ha kérdésed van, 06 20 774 5929.
Amugy, ha nem laksz túl messze, szívesen látlak, hogy személyesen is tudj választani.

Névtelen írta...

Köszönöm a gyors választ.
Még egyenlőre döntésképtelen vagyok Dolfi és a legkisebb kislány közt? A kislánynak mi lett egyébként a neve? Csakhogy személyesebb legyen :)
És a kislány milyen természetű? Nyugodtabb, vagy aktívabb? Ó! És még egy kérdés! Az nagyjából mit jelent hogy hatalmas lesz :) ? Tehát azért gondolom bőven bulldog kategória méretre, ugye? Csak mert panellakás, így nagytestű kizárva, nehogy kínzás legyen neki. Az a baj hogy egyenlőre még a fehér fejű nyugisnak írt kisfiút sem tudom kizárni a lehetőségek közül, mert tényleg egyik édesebb mint a másik. Hazaér a férjem, és megpróbálok belőle is véleményt kicsikarni, bár gondolom ő is nehezen dönt majd :)
Sajnos nem a szomszédban lakunk, így valószínű hogy csak kép alapján döntünk majd.
Várom az esti képeket, és majd jelentkezem.

Ja, és még arra lennék kíváncsi, hogy megállapodás esetén, mikor hozhatóak el a kiskutyák?

Köszönettel: Andi

Ancsi írta...

persze, kategórián belül marad , de van azért különbség. ha megnézed az utolsó képet, amin szépen sorban esznek, Dolfi mellett áll a picur, akit egyébként Minurkának neveztünk el.
Szerintem fontos lenne, eldönteni, hogy fiu vagy lány kutyust szeretnétek? Ha sokat akarsz vele sétálni, én inkább a lányt választanám, ők kevésbé problémásak, mint a kanok. Volt már kutyátok???
én amugy is lány párti vagyok, bár ez a személyes véleményem, könnyebben kezelhetőek, bár ennél a fajtánál a fiúkkal sincs gond általában. Az én Mancim nagynak számít, ezért is választottunk egy apró papát, őt 14 kg körül van.
8 hetesen lehet őket elvinni, ez kb december 10 körüli időpontra esik. Bocs kicsit csapongok, de rohanásban vagyok, kérdezz nyugodtan, irhatsz mailt is, a másik email-em -bár nem tudom a citromossal mi van megint-: heraniko@gmail.com