Oldalak

2011. november 10., csütörtök

Tegnap voltam Gödöllőn, van ott egy állatpatika, közvetlen mellette egy rendelő. Szeretek oda menni, mert állatorvos az eladó is, és imád beszélgetni, tök jó fej a csaj. Más nagyon sok hasznos tanácsot kaptam tőle. Na tegnap meg lecseszett:), hogy miért turmixolok én a kicsiknek, hiszen van már foguk:) igaza van, tényleg van. Adtam ma nekik tápot, ugy ahogy van szárazon, hát komolyan mondom, bepisilésig röhögtem rajtuk, rohangáltak mint akinek elmentek otthonról, gondolom baromi jó illata van -legyen is mert aranyárban adják:)-, kb fél óra alatt megküzdöttek vele. Jaj, annyira imádom őket, hihetetlenük kedves csapat. Kétszer esznek egy nap, ebből most már az egyik táp /Eukanuba Médium/, a másik a szokásos, husi, zöldség, rizs, gríz, máj, mikor milyen kedvem van. Vizet még nem hajlandók inni. Emelett még vagy négyszer szopiznak, pukkadásig teletömik magukat. Manci most kicsit soványabb a kelleténél, neki is kölyöktápot adok amugy -doktornő is pont ezt javasolta.
Túl vagyunk a második féregtelenítésen, nem láttam bennük semmit szerencsére.
Most kitaláltam, hogy elkezdem őket tanítani:)))) a vizslám anno öt hetesen már tudott ülni, feküdni, hátha:))
Na meg még valami, tegnap elcsábultam a kutyapatikában, bár tudom, hogy a pelenkának az ég világon semmi értelme, pont azt tudja mint az ujságpapír, de azért vettem egyet. Jelentem, ne tegyétek, semmi értelme, nagyon jól elszórakoznak vele, húzgálják össze-vissza, csak nem pisilnek rá:) Szóval vissza a papírhoz.
Párom megígérte, hogy ma csinál a kutyasarok fölé jó világítást, akkor újra próbálkozom majd videóval.

Nincsenek megjegyzések: