Oldalak

2011. november 23., szerda

Ha minden igaz, ma megyünk állatorvoshoz. A forgács dolgot átmeneti megoldással sikerült megoldanom. Normális faforgácsot nem tudtam szerezni, de kaptam egy barátomtól egy zsák -inkább fűrészpor jellegű- forgácsot. Kipróbáltam, hogy ezt rakom a pisilő helyükre, leválasztottuk egy vastagabb deszkával és müködik. Reggel mikor bementem a szobába, finom fa illat fogadott, kicsik nem nyakig pisisek, szóval végre ez is megoldódott.
De hogy ne menjen minden simán, Tuffinak és Minurkának lekonyult az eddig sziklaszilárdan álló fülije. Na ilyen még nem volt. Majd megkérdezem a dokitól, hogy mi a manó ez. Néztem a tavalyi képeket, a nagyobbaknak ennyi idősen még nem állt a fülük, de hogy az ami állt eddig , most lekonyuljon:(( na nem baj, remélem csak átmeneti a dolog:((

Nincsenek megjegyzések: